Історія
історія рено тракс
Відкрийте для себе історію Рено Тракс … Починаючи з 1894 року і до наших днів.
Озираючись на славне минуле марки, призначення Рено Тракс для сучасного споживача можна охарактеризувати як прискорення у будь-якому сенсі цього слова.
Виняткова історія Renault Trucks супроводжує нас на шляхах усього світу.Минулим Renault Trucks ми можемо пишатися. Воно пояснює те, чим компанія Renault Trucks є сьогодні і чим вона буде в майбутньому – маркою, що пропонує своїм клієнтам сукупність послуг автодорожних перевезень, зміцнюючи престиж діяльності, яка відіграє ключову роль у нашому суспільстві. Відкрийте для себе надзвичайну більш ніж сторічну спадщину від 1894 року, коли Маріус Берліє (Marius Berliet) замислив та виготовив свій перший автомобіль, що працював на бензині, і до наших днів, переглянувши фільм «Піонери з 1894 року».
1894-1909 : Ера першовідкривачів
У Ліоні Маріус Берліє задумує і виготовляє одноциліндровий двигун і, незабаром, конструює перший автомобіль на бензині. А вже у 1906 році він створює свою першу вантажівку.
У Біланкурі (1898), передмісті Парижу, Луї Рено створює 4-ступінчасту коробку передач і збирає свій перший автомобіль, точніше кажучи, автомобільчик потужністю ? кінської сили. З 1900 року розпочалося виробництво перших малотонажних вантажівок, результатом чого стало створення у 1906 прототипу міських автобусів Парижа.
1914-1928 : перші масові виробництва
Район Берліе для фронту у Вердені виробляв 40 вантажівок щодня. Крім того, Рено надало 600 таксі, які зробили вагомий внесок у перемогу на Марні, що назавжди ввійшло в історію Франції і не тільки.
В 1917 році компанія з логотипом у вигляді всім відомого ромбу створила перший в історії справжній танк. А перша вантажівка 4х4 була побудована фірмою Латил, що було логічним продовженням вдосконалення першого транспортного засобу з переднім приводом, сконструйованого в 1898 році.
1919-1928 : врізноманітнити виробництво, щоб зберегти стабільність
В цей час промислові генії Луї Рено і Маріус Берліє створюють свої автомобільні виробництва. Крім того, Берльє бере участь у виробництві танка Renault FT 17 на замовлення французського уряду. 1923 року Рено став першим брендом, що запропонував тягач для автодоріг. У цьому ж році з’явилися автомобілі, обладнані газогенераторами на дровах і перший тягач, обладнаний гальмами з підсилювачем, що діє на усі чотири колеса. В 1928 році на вантажівку був встановлений перший дизельний двигун.
1952-1978 : етапи створення групи
Між 1952 і 1974 роками, Лаффлі, Роше Шнейдер, Каміва і Вантажний Підрозділ Сітроен увійшли до складу групи Берліє, результатом роботи якої, є створення, у 1957 році, найбільшої вантажівки у світі — Берльє T100!
1955 року була створена група Савьєм шляхом об’єднання Латіль, вантажного підрозділу Renault та Сомуа. У 1955 році до групи Савьєм влився Рішар Контіненталь, а у 1975 році — Сінпар.
У 1978 році Берльє та Савьєм об’єднуються для створення єдиного французького виробника вантажівок важкого класу, що з 1978 року одержує назву Рено Веікюль Ендюстріель — вантажний підрозділ групи Renault.
Починаючи з 1983 року — до першого місця у світі
Рено Веікюль Ендюстріель продовжує створення потужної промислової міжнародної групи із приєднанням європейського Додж у 1983 році та легендарного американського Мака у 1990 році. 1992 рік — новий важливий етап: Рено Веікюль Ендюстріель стає Рено В. І.. У 2001 році Рено В.І. входить до групи Volvo. І в 2002 році отримує світову комерційну назву Рено Тракс (Renault Trucks).