10.04.2015

ГРУПА LA POSTE ТЕСТУЄ MAXITY З ВОДНЕВОЮ ПАЛИВНОЮ КОМІРКОЮ

Група La Poste та компанія Renault Trucks дбають про довкілля

Компанія Renault Trucks разом з Групою La Poste продовжують втілювати свої зобов’язання щодо довгострокового розвитку та збираються вперше в Європі ввести в експериментальну експлуатацію електричну вантажівку з блоком подовженої автономної роботи, який працює на водні. Таким чином, автономний пробіг без дозаправлення цього електричного 4,5-тонного Maxity становитиме до 200 кілометрів. Його буде впродовж року випробувано в реальних умовах експлуатації у Долі (Юра).

Компанія Renault Trucks у партнерстві з Групою La Poste вперше в Європі проведе випробування електричного Maxity з розробленою Symbio FCell водневою паливною коміркою, яка забезпечує подвоєння часу автономної роботи автомобіля. Це тестування, що триватиме один рік, дозволить компанії Renault Trucks розкрити весь потенціал водневої технології в реальних умовах експлуатації. «Цей автомобіль не є джерелом шкідливого рівня шуму, а його викиди – це лише водяна пара. Завдяки автономному пробігу у 200 кілометрів цей автомобіль є ідеальним для щоденних маршрутів міських та приміських перевезень, – пояснює Карін Фор’єн, директор департаменту стратегії енергетичної ефективності компанії Renault Trucks. – Втілюючи цей проект, ми бажаємо підтримати прагнення щодо обмеження рівнів викидів та шуму у крупних європейських містах завдяки тестуванню інноваційних автомобілів, які водночас матимуть нульовий рівень викидів та у найближчому майбутньому доведуть свою економічну життєздатність нашим клієнтам.»

Для Групи La Poste, яка на сьогоднішній день володіє першим у світі автопарком електричних автомобілів, цей експеримент є частиною безперервного ланцюжка вже запущених проектів із подовження автономного пробігу своїх автомобілів. Дійсно, приблизно впродовж року Група La Poste у Франш-Конте тестує власні водневі автомобілі на маршрутах зі збирання та розвезення пошти та посилок. «На сьогоднішній день водень став ефективним рішенням для розширення можливостей гам електричних автомобілів та їх автономного пробігу. У більш глобальному сенсі, розробка технології на основі накопичення водневої енергії є невід’ємним елементом енергетичного перетворення», – пояснює Фредерік Делаваль, технічний директор підрозділу поштових відправлень.

Компанія Renault Trucks попередньо обладнала свій електричний 4,5-тонний Maxity для встановлення паливної комірки, розробленої та вбудованої в автомобіль при співробітництві з компанією Symbio FCell. Таким чином, середній автономний пробіг електричного Maxity, що становив приблизно 100 кілометрів, збільшено ще на 100 кілометрів завдяки енергії вказаної комірки. «Під час руху живлення двигуна здійснюється від двох сумісних джерел енергії: паливної комірки, яка забезпечує потужність до 20 кВт, та акумуляторних батарей, які розвивають необхідну додаткову потужність, якщо вказаної потужності паливної комірки не вистачає. Під час зупинки паливна комірка, у разі необхідності, забезпечує заряджання акумуляторної батареї», – уточнює Крістоф Вак’є, голова проекту. Щодо тепла, яке випромінює комірка, то воно використовується для опалення кабіни, що запобігає відбору енергії від акумуляторних батарей і, відповідно, зменшенню часу автономної роботи. Крістоф Вак’є також нагадує принцип роботи комірки: «У процесі утворення води з кисню повітря та водню, що зберігається у резервуарі, відповідно до процесу, протилежного електролізу води, виробляються електричний струм та тепло».

Підписавши цей договір, Група La Poste та компанія Renault Trucks поєднали свої зусилля для створення французької автотранспортної мережі, автомобілі якої працюють на водневій енергії. Як і у випадку з електричними автомобілями, запуск цього технологічного напрямку обов’язково пройде етап затвердження промисловими підприємствами, користувачами та державної влади.

  • 1
  • 2