-
Тягачі та цистерни Рено T 440 → 520 к.с.
МАГІСТРАЛЬНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ — Euro 5
High
ДВИГУНИ
DXI 13: 440 / 480 / 520 к.с.
Дозволена максимальна маса автомобіля
18/19 — 26 Т
Дозволена максимальна маса автопоїзда
40 — 60 Т
КАБІНИ
HIGH SLEEPER CAB : Глибока кабіна, високий дах, пласка підлогаОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ
- 1
- 2
ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ
Є ДЖЕРЕЛОМ ПРИБУТКУ
- РІЗНІ ТИПИ ДЕФЛЕКТОРІВ НА ДАХУ: З НЕРУХОМИМ КРІПЛЕННЯМ (88 ММ), З РУЧНИМ АБО ЕЛЕКТРИЧНИМ РЕГУЛЮВАННЯМ ПОЛОЖЕННЯ (ВІД 285 ДО 496 ММ)
- НАХИЛ ВІТРОВОГО СКЛА 12°, ФОРМА ТРАПЕЦІЇ
- РОЗШИРЕННЯ ДВЕРЕЙ
- БІЧНІ ВІДКИДНІ ДЕФЛЕКТОРИ
- РОЗШИРЕННЯ ОБТІЧНИКІВ
- ОБТІЧНИКИ ШАСІ
ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО ДО 5 % У ПОРІВНЯННІ З МОДЕЛЯМИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОКОЛІННЯ
-
СИЛОВА ЛІНІЯ
-
ДИЗАЙН, ЩО СПРИЯЄ ЕКОНОМІЇ ПАЛЬНОГО
-
ЩЕ БІЛЬША ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО
Послуги
Купуючи автомобіль Renault Trucks, ви можете придбати більше, ніж звичайну вантажівку. Ви отримуєте широкий спектр послуг, спрямованих на підвищення рентабельності.
Таким чином, будьте певні, що ваші потреби враховані наперед, реалії вашої діяльності прийняті до уваги, а вантажівка є справжнім фактором розвитку вашого підприємства.
Ці двигуни представлені широким діапазоном моделей різної потужності, які характеризуються зменшеним споживанням пального та незначними експлуатаційними витратами, гарантуючи при цьому велику швидкість перевезень.
-
КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ OPTIDRIVER
для оптимального алгоритму перемикання передач.
РОБОТИЗОВАНА КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ OPTIDRIVER В БАЗОВІЙ КОМПЛЕКТАЦІЇ
-
ПАЛИВНІ БАКИ ЗАГАЛЬНИМ ОБ’ЄМОМ 1470 Л
для тривалої автономної роботи.
-
ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА КРУЇЗ-КОНТРОЛЮ
з трьома режимами керування, що вибираються водієм.
-
БАЛАНС МІЖ ОПТИМІЗАЦІЄЮ СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО ТА КРЕЙСЕРСЬКОЮ ШВИДКІСТЮ ЗАВДЯКИ ФУНКЦІЇ OPTIROLL
Рух на підйом: зменшення швидкості максимум на 3 км/год.
Рух униз під ухил: збільшення швидкості максимум на 5 км/год. -
ОПТИМІЗАЦІЯ СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО ЗАВДЯКИ ФУНКЦІЇ OPTIROLL
Рух на підйом: зменшення швидкості максимум на 5 км/год.
Рух униз під ухил: збільшення швидкості максимум на 8 км/год. -
ТОЧНЕ ДОТРИМАННЯ НАЛАШТОВАНОЇ КРЕЙСЕРСЬКОЇ ШВИДКОСТІ
Кут нахилу вітрового скла 12°, форма трапеції: при проектуванні кабіни подбали про зменшення споживання пального. До цього додається численне аеродинамічне обладнання, яке ще більше знижує коефіцієнт аеродинамічного опору.
-
КАБІНА У ФОРМІ ТРАПЕЦІЇ
2,35 метри спереду і 2,5 метри ззаду для покращення обтічності.
CX (КОЕФІЦІЄНТ АЕРОДИНАМІЧНОГО ОПОРУ) ЗМЕНШЕНО МАЙЖЕ НА 12 %
Оптимізована вага вузлів, застосовані бортові технології керування автомобілем і навчання раціональному водінню: передбачили все для надання можливості ще більше знизити споживання пального.
-
АЛЮМІНІЄВІ ДИСКИ
дозволяють зменшити вагу автомобіля майже на 200 кг.
-
АЛЮМІНІЄВИЙ БАК
для зменшення ваги на 50% порівняно зі сталевим баком.
-
АВТОМАТИЧНЕ ВИМКНЕННЯ ДВИГУНА
дозволяє уникнути даремної роботи двигуна.
-
СПОВІЛЬНЕНИЙ РЕЖИМ POWER
дозволяє запобігти надмірному споживанню пального.
ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ ЗА
ЖОДНИХ УМОВ НЕ ПОВИНЕН НАРАЖАТИ ВАС НА НЕБЕЗПЕКУ
- СТАЛЬ ВИСОКОІ МЕЖІ ЕЛАСТИЧНОСТІ
- КАБІНУ ПОСИЛЕНО В УСІХ КЛЮЧОВИХ ТОЧКАХ КОНСТРУКЦІЇ
- МОДУЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ШАСІ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ В РІЗНИХ УМОВАХ: ЛОНЖЕРОНИ ТОВЩИНОЮ ВІД 6,5 ДО 8 ММ, ВИСОТОЮ ВІД 266 ДО 300 ММ ТА З ЧИСЛЕННИМИ ПІДСИЛЮВАЧАМИ
- НОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ БЛОК ПНЕВМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ, EACU (ELECTRONIC AIR CONTROL UNIT)
- ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА З ДОПУСТИМИМ НАВАНТАЖЕННЯМ 7,1, 7,5 АБО 8 Т
ЗБІЛЬШЕННЯ ДАЛЬНОСТІ ТІ ТРИВАЛОСТІ РЕЙСІВ
Нову гаму автомобілів Renault Trucks для магістральних перевезень розроблено з використанням ретельно випробуваних комплектувальних, вузлів і рішень. Шасі та кабіну посилено для забезпечення максимальної надійності та довговічності.
ВИПРОБУВАННЯ НА УСКЛАДНЕНІЙ ТРАСІ
для підтвердження міцності та надійності підвісок.
-
ЗАДНІ ПНЕВМОПІДВІСКИ ШАСІ
з допустимим навантаженням 13 т і амплітудою кута відхилення 200 мм
-
ВІДОКРЕМЛЕННЯ ЕЛЕКТРОПРОВОДКИ ВІД ПНЕВМАТИЧНИХ ШЛАНГІВ
для полегшення технічного обслуговування.
-
РОЗШИРЕНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ПІДСИЛЮВАЧІ ЛОНЖЕРОНІВ
різної товщини, висоти та з різними модульними підсилювачами.
-
ВИПРОБУВАННЯ НА УСКЛАДНЕНІЙ ТРАСІ
для підтвердження міцності та надійності підвісок.
-
ВИПРОБУВАННЯ НА ВПЛИВ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ТЕМПЕРАТУР
пробіг склав декілька мільйонів кілометрів за Полярним колом (Швеція) або в м. Альмерія (Іспанія) для оцінки стійкості автомобіля до складних кліматичних умов (запиленість, високі температури тощо).
-
ВИПРОБУВАННЯ НА ВПЛИВ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ТЕМПЕРАТУР
пробіг склав декілька мільйонів кілометрів за Полярним колом (Швеція) або в м. Альмерія (Іспанія) для оцінки стійкості автомобіля до складних кліматичних умов (запиленість, високі температури тощо).
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
Нову гаму автомобілів Renault Trucks для магістральних перевезень розроблено з використанням ретельно випробуваних комплектувальних, вузлів і рішень. Шасі та кабіну посилено для забезпечення максимальної надійності та довговічності.
-
ЗАДНІ ПНЕВМОПІДВІСКИ ШАСІ
з допустимим навантаженням 13 т і амплітудою кута відхилення 200 мм
-
ВІДОКРЕМЛЕННЯ ЕЛЕКТРОПРОВОДКИ ВІД ПНЕВМАТИЧНИХ ШЛАНГІВ
для полегшення технічного обслуговування.
-
РОЗШИРЕНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ПІДСИЛЮВАЧІ ЛОНЖЕРОНІВ
різної товщини, висоти та з різними модульними підсилювачами.
-
ВИПРОБУВАННЯ НА УСКЛАДНЕНІЙ ТРАСІ
для підтвердження міцності та надійності підвісок.
-
ВИПРОБУВАННЯ НА ВПЛИВ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ТЕМПЕРАТУР
пробіг склав декілька мільйонів кілометрів за Полярним колом (Швеція) або в м. Альмерія (Іспанія) для оцінки стійкості автомобіля до складних кліматичних умов (запиленість, високі температури тощо).
-
ВИПРОБУВАННЯ НА ВПЛИВ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ТЕМПЕРАТУР
пробіг склав декілька мільйонів кілометрів за Полярним колом (Швеція) або в м. Альмерія (Іспанія) для оцінки стійкості автомобіля до складних кліматичних умов (запиленість, високі температури тощо).
ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ
МАЄ ПОЛЕГШИТИ ВАШУ ПРАЦЮ
- 2 СХОДИНКИ ДЛЯ ДОСТУПУ ДО ВІТРОВОГО СКЛА
- БЕЗПЕЧНИЙ ДОСТУП ДО КАБІНИ ЗАВДЯКИ ШИРОКИМ РОЗТАШОВАНИМ В ОДИН РЯД СХОДИНКАМ З ПРОТИКОВЗКИМ ПОКРИТТЯМ ТА ПІДСВІТКОЮ.
- МОЖЛИВІСТЬ ЗБЕРІГАННЯ ВЗУТТЯ У ВІДСІКУ ВЕРХНЬОЇ СХОДИНКИ.
- ПОРУЧНИ ДЛЯ ОБЛЕГЧЕНИЯ ОЧИСТКИ ВЕТРОВОГО СТЕКЛА
- РУЧКИ ДЛЯ СПРОЩЕНОГО ОЧИЩЕННЯ ВІТРОВОГО СКЛА
- СІДЕЛЬНО-ЗЧІПНИЙ ПРИСТРІЙ З ДАТЧИКОМ ДЛЯ КОНТРОЛЮ БЛОКУВАННЯ СІДЕЛЬНО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ З КАБІНИ
- БІЧНИЙ ВІДКИДНИЙ ДЕФЛЕКТОР ДЛЯ СПРОЩЕННЯ ДОСТУПУ ДО ЗАДНЬОЇ ПЛАТФОРМИ КАБІНИ
- ПІДНІЖКА З ПРОТИКОВЗКИМ ПОКРИТТЯМ ДЛЯ ДОСТУПУ ДО ЗАДНЬОЇ ПЛАТФОРМИ КАБІНИ
ДОСКОНАЛИЙ РОБОЧИЙ ІНСТРУМЕНТ
Придатність для тривалого перебування, зручність управління і доступу в кабіну та до кузовного обладнання полегшують
щоденну працю водія. Різноманітні системи гальмування та допомоги у водінні гарантують максимальну безпеку. Renault Trucks Т – це не просто вантажівка, але й прекрасний робочий інструмент для підвищення продуктивності.
РОЗСУВНЕ ЛІЖКО ШИРИНОЮ 800 ММ
піноматеріал високої щільності 40 кг/м3 для максимального комфорту під час відпочинку і відсутності незручностей для життя на борту.
-
РОЗСУВНЕ ЛІЖКО ШИРИНОЮ 800 ММ
піноматеріал високої щільності 40 кг/м3 для максимального комфорту під час відпочинку і відсутності незручностей для життя на борту.
-
ПАНОРАМНА ПАНЕЛЬ ПРИЛАДІВ
з усіма корисними органами управління в межах досяжності водія, що дозволяє йому зосередитися на виконанні свого завдання.
-
ЕЛЕКТРИЧНЕ СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО З АВТОМАТИЧНИМ УВІМКНЕННЯМ ПРИ ЗУПИНЦІ ДВИГУНА
-
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЛОБОВЕ ЗІТКНЕННЯ
попереджає водія про ризик зіткнення з автомобілем, що рухається попереду.
-
СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИН ЛІНІЇ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ
попереджає водія звуковим сигналом у разі виявлення ненавмисного відхилення
від траєкторії руху автомобіля. -
СИСТЕМА АДАПТИВНОГО КРУЇЗ-КОНТРОЛЮ
підтримує безпечну відстань до автомобіля, що рухається попереду.
-
ФАРИ БОКОВОГО СВІТЛА
для більшої видимості на поворотах.
-
СИСТЕМА HILL START AID
для допомоги водію при рушанні на схилі. Гальма залишаються увімкненими деякий час, щоб не дати вантажному автомобілю відкотитися назад.
-
ЕЛЕКТРОННИЙ КОНТРОЛЬ СТІЙКОСТІ
система допомагає водієві зберігати стійкість автомобіля та запобігає його перевертанню в критичних ситуаціях.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
щоденну працю водія. Різноманітні системи гальмування та допомоги у водінні гарантують максимальну безпеку. Renault Trucks Т – це не просто вантажівка, але й прекрасний робочий інструмент для підвищення продуктивності.
-
РОЗСУВНЕ ЛІЖКО ШИРИНОЮ 800 ММ
піноматеріал високої щільності 40 кг/м3 для максимального комфорту під час відпочинку і відсутності незручностей для життя на борту.
-
ПАНОРАМНА ПАНЕЛЬ ПРИЛАДІВ
з усіма корисними органами управління в межах досяжності водія, що дозволяє йому зосередитися на виконанні свого завдання.
-
ЕЛЕКТРИЧНЕ СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО З АВТОМАТИЧНИМ УВІМКНЕННЯМ ПРИ ЗУПИНЦІ ДВИГУНА
-
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЛОБОВЕ ЗІТКНЕННЯ
попереджає водія про ризик зіткнення з автомобілем, що рухається попереду.
-
СИСТЕМА АДАПТИВНОГО КРУЇЗ-КОНТРОЛЮ
підтримує безпечну відстань до автомобіля, що рухається попереду.
-
СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИН ЛІНІЇ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ
попереджає водія звуковим сигналом у разі виявлення ненавмисного відхилення
від траєкторії руху автомобіля. -
ФАРИ БОКОВОГО СВІТЛА
для більшої видимості на поворотах.
-
СИСТЕМА HILL START AID
для допомоги водію при рушанні на схилі. Гальма залишаються увімкненими деякий час, щоб не дати вантажному автомобілю відкотитися назад.
-
ЕЛЕКТРОННИЙ КОНТРОЛЬ СТІЙКОСТІ
система допомагає водієві зберігати стійкість автомобіля та запобігає його перевертанню в критичних ситуаціях.