-
Тягачі магістральні Рено T 380 → 520 к.с.
МАГІСТРАЛЬНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ — Euro 5
ДВИГУНИ
DXI 11: 380 / 430 / 460 к.с.
DXI 13: 440 / 480 / 520 к.с.
Дозволена максимальна маса автомобіля
18/19→26 T
Дозволена максимальна маса автопоїзда
40→60 T
КАБІНИ
DAY CAB : Кабіна без спального місця зі стандартним дахом
NIGHT & DAY CAB : Кабіна зі спальним місцем та стандартним дахом
SLEEPER CAB : Глибока кабіна з високим дахом
HIGH SLEEPER CAB : Глибока кабіна, високий дах, пласка підлогаОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ
ТЯГАЧІ, АВТОПОЇЗДА
ПЕРЕВЕЗЕННЯ РІДИН
- 1
- 2
ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ
Є ДЖЕРЕЛОМ ПРИБУТКУ
- РІЗНІ ТИПИ ДЕФЛЕКТОРІВ НА ДАХУ: З НЕРУХОМИМ КРІПЛЕННЯМ (88 ММ), З РУЧНИМ АБО ЕЛЕКТРИЧНИМ РЕГУЛЮВАННЯМ ПОЛОЖЕННЯ (ВІД 285 ДО 496 ММ)
- НАХИЛ ВІТРОВОГО СКЛА 12°, ФОРМА ТРАПЕЦІЇ
- РОЗШИРЕННЯ ДВЕРЕЙ
- БІЧНІ ВІДКИДНІ ДЕФЛЕКТОРИ
- РОЗШИРЕННЯ ОБТІЧНИКІВ
- ОБТІЧНИКИ ШАСІ
ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО ДО 5 % У ПОРІВНЯННІ З МОДЕЛЯМИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОКОЛІННЯ
-
СИЛОВА ЛІНІЯ
-
ДИЗАЙН, ЩО СПРИЯЄ ЕКОНОМІЇ ПАЛЬНОГО
-
ЩЕ БІЛЬША ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО
Послуги
Купуючи автомобіль Рено Т 380, ви можете придбати більше, ніж звичайну вантажівку. Ви отримуєте повний спектр послуг для підвищення рентабельності.
Таким чином, будьте певні, що ваші потреби враховані наперед, реалії вашої діяльності прийняті до уваги, а вантажівка є справжнім фактором розвитку вашого підприємства.
Ці двигуни представлені широким діапазоном моделей різної потужності, які характеризуються зменшеним споживанням пального та незначними експлуатаційними витратами, гарантуючи при цьому велику швидкість перевезень.
-
КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ OPTIDRIVER
для оптимального алгоритму перемикання передач.
РОБОТИЗОВАНА КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ OPTIDRIVER В БАЗОВІЙ КОМПЛЕКТАЦІЇ
-
ПАЛИВНІ БАКИ ЗАГАЛЬНИМ ОБ’ЄМОМ 1470 Л
для тривалої автономної роботи.
-
ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА КРУЇЗ-КОНТРОЛЮ
з трьома режимами керування, що вибираються водієм.
-
БАЛАНС МІЖ ОПТИМІЗАЦІЄЮ СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО ТА КРЕЙСЕРСЬКОЮ ШВИДКІСТЮ ЗАВДЯКИ ФУНКЦІЇ OPTIROLL
Рух на підйом: зменшення швидкості максимум на 3 км/год.
Рух униз під ухил: збільшення швидкості максимум на 5 км/год. -
ОПТИМІЗАЦІЯ СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО ЗАВДЯКИ ФУНКЦІЇ OPTIROLL
Рух на підйом: зменшення швидкості максимум на 5 км/год.
Рух униз під ухил: збільшення швидкості максимум на 8 км/год. -
ТОЧНЕ ДОТРИМАННЯ НАЛАШТОВАНОЇ КРЕЙСЕРСЬКОЇ ШВИДКОСТІ
Кут нахилу вітрового скла 12°, форма трапеції: при проектуванні кабіни подбали про зменшення споживання пального. До цього додається численне аеродинамічне обладнання, яке ще більше знижує коефіцієнт аеродинамічного опору.
-
КАБІНА У ФОРМІ ТРАПЕЦІЇ
2,35 метри спереду і 2,5 метри ззаду для покращення обтічності.
CX (КОЕФІЦІЄНТ АЕРОДИНАМІЧНОГО ОПОРУ) ЗМЕНШЕНО МАЙЖЕ НА 12 %
Оптимізована вага вузлів, застосовані бортові технології керування автомобілем і навчання раціональному водінню: передбачили все для надання можливості ще більше знизити споживання пального.
-
АЛЮМІНІЄВІ ДИСКИ
дозволяють зменшити вагу автомобіля майже на 200 кг.
-
АЛЮМІНІЄВИЙ БАК
для зменшення ваги на 50% порівняно зі сталевим баком.
-
АВТОМАТИЧНЕ ВИМКНЕННЯ ДВИГУНА
дозволяє уникнути даремної роботи двигуна.
-
СПОВІЛЬНЕНИЙ РЕЖИМ POWER
дозволяє запобігти надмірному споживанню пального.
ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ ЗА
ЖОДНИХ УМОВ НЕ ПОВИНЕН НАРАЖАТИ ВАС НА НЕБЕЗПЕКУ
- СТАЛЬ ВИСОКОІ МЕЖІ ЕЛАСТИЧНОСТІ
- КАБІНУ ПОСИЛЕНО В УСІХ КЛЮЧОВИХ ТОЧКАХ КОНСТРУКЦІЇ
- МОДУЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ШАСІ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ В РІЗНИХ УМОВАХ: ЛОНЖЕРОНИ ТОВЩИНОЮ ВІД 6,5 ДО 8 ММ, ВИСОТОЮ ВІД 266 ДО 300 ММ ТА З ЧИСЛЕННИМИ ПІДСИЛЮВАЧАМИ
- НОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ БЛОК ПНЕВМАТИЧНОЇ СИСТЕМИ, EACU (ELECTRONIC AIR CONTROL UNIT)
- ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА З ДОПУСТИМИМ НАВАНТАЖЕННЯМ 7,1, 7,5 АБО 8 Т
ЗБІЛЬШЕННЯ ДАЛЬНОСТІ ТІ ТРИВАЛОСТІ РЕЙСІВ
Нову гаму автомобілів Renault Trucks для магістральних перевезень розроблено з використанням ретельно випробуваних комплектувальних, вузлів і рішень. Шасі та кабіну посилено для забезпечення максимальної надійності та довговічності.
ЗАДНІ ПНЕВМОПІДВІСКИ ШАСІ
з допустимим навантаженням 13 т і амплітудою кута відхилення 200 мм
-
ЗАДНІ ПНЕВМОПІДВІСКИ ШАСІ
з допустимим навантаженням 13 т і амплітудою кута відхилення 200 мм
-
ВІДОКРЕМЛЕННЯ ЕЛЕКТРОПРОВОДКИ ВІД ПНЕВМАТИЧНИХ ШЛАНГІВ
для полегшення технічного обслуговування.
-
РОЗШИРЕНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ПІДСИЛЮВАЧІ ЛОНЖЕРОНІВ
різної товщини, висоти та з різними модульними підсилювачами.
-
ВИПРОБУВАННЯ НА УСКЛАДНЕНІЙ ТРАСІ
для підтвердження міцності та надійності підвісок.
-
ВИПРОБУВАННЯ НА ВПЛИВ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ТЕМПЕРАТУР
пробіг склав декілька мільйонів кілометрів за Полярним колом (Швеція) або в м. Альмерія (Іспанія) для оцінки стійкості автомобіля до складних кліматичних умов (запиленість, високі температури тощо).
-
ВИПРОБУВАННЯ НА ВПЛИВ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ТЕМПЕРАТУР
пробіг склав декілька мільйонів кілометрів за Полярним колом (Швеція) або в м. Альмерія (Іспанія) для оцінки стійкості автомобіля до складних кліматичних умов (запиленість, високі температури тощо).
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
Нову гаму автомобілів Renault Trucks для магістральних перевезень розроблено з використанням ретельно випробуваних комплектувальних, вузлів і рішень. Шасі та кабіну посилено для забезпечення максимальної надійності та довговічності.
-
ЗАДНІ ПНЕВМОПІДВІСКИ ШАСІ
з допустимим навантаженням 13 т і амплітудою кута відхилення 200 мм
-
ВІДОКРЕМЛЕННЯ ЕЛЕКТРОПРОВОДКИ ВІД ПНЕВМАТИЧНИХ ШЛАНГІВ
для полегшення технічного обслуговування.
-
РОЗШИРЕНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ПІДСИЛЮВАЧІ ЛОНЖЕРОНІВ
різної товщини, висоти та з різними модульними підсилювачами.
-
ВИПРОБУВАННЯ НА УСКЛАДНЕНІЙ ТРАСІ
для підтвердження міцності та надійності підвісок.
-
ВИПРОБУВАННЯ НА ВПЛИВ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ТЕМПЕРАТУР
пробіг склав декілька мільйонів кілометрів за Полярним колом (Швеція) або в м. Альмерія (Іспанія) для оцінки стійкості автомобіля до складних кліматичних умов (запиленість, високі температури тощо).
-
ВИПРОБУВАННЯ НА ВПЛИВ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ТЕМПЕРАТУР
пробіг склав декілька мільйонів кілометрів за Полярним колом (Швеція) або в м. Альмерія (Іспанія) для оцінки стійкості автомобіля до складних кліматичних умов (запиленість, високі температури тощо).
ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ
МАЄ ПОЛЕГШИТИ ВАШУ ПРАЦЮ
- 2 СХОДИНКИ ДЛЯ ДОСТУПУ ДО ВІТРОВОГО СКЛА
- БЕЗПЕЧНИЙ ДОСТУП ДО КАБІНИ ЗАВДЯКИ ШИРОКИМ РОЗТАШОВАНИМ В ОДИН РЯД СХОДИНКАМ З ПРОТИКОВЗКИМ ПОКРИТТЯМ ТА ПІДСВІТКОЮ.
- МОЖЛИВІСТЬ ЗБЕРІГАННЯ ВЗУТТЯ У ВІДСІКУ ВЕРХНЬОЇ СХОДИНКИ.
- ПОРУЧНИ ДЛЯ ОБЛЕГЧЕНИЯ ОЧИСТКИ ВЕТРОВОГО СТЕКЛА
- РУЧКИ ДЛЯ СПРОЩЕНОГО ОЧИЩЕННЯ ВІТРОВОГО СКЛА
- СІДЕЛЬНО-ЗЧІПНИЙ ПРИСТРІЙ З ДАТЧИКОМ ДЛЯ КОНТРОЛЮ БЛОКУВАННЯ СІДЕЛЬНО-ЗЧІПНОГО ПРИСТРОЮ З КАБІНИ
- БІЧНИЙ ВІДКИДНИЙ ДЕФЛЕКТОР ДЛЯ СПРОЩЕННЯ ДОСТУПУ ДО ЗАДНЬОЇ ПЛАТФОРМИ КАБІНИ
- ПІДНІЖКА З ПРОТИКОВЗКИМ ПОКРИТТЯМ ДЛЯ ДОСТУПУ ДО ЗАДНЬОЇ ПЛАТФОРМИ КАБІНИ
ДОСКОНАЛИЙ РОБОЧИЙ ІНСТРУМЕНТ
Придатність для тривалого перебування, зручність управління і доступу в кабіну та до кузовного обладнання полегшують
щоденну працю водія. Різноманітні системи гальмування та допомоги у водінні гарантують максимальну безпеку. Renault Trucks Т – це не просто вантажівка, але й прекрасний робочий інструмент для підвищення продуктивності.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЛОБОВЕ ЗІТКНЕННЯ
попереджає водія про ризик зіткнення з автомобілем, що рухається попереду.
-
РОЗСУВНЕ ЛІЖКО ШИРИНОЮ 800 ММ
піноматеріал високої щільності 40 кг/м3 для максимального комфорту під час відпочинку і відсутності незручностей для життя на борту.
-
ПАНОРАМНА ПАНЕЛЬ ПРИЛАДІВ
з усіма корисними органами управління в межах досяжності водія, що дозволяє йому зосередитися на виконанні свого завдання.
-
ЕЛЕКТРИЧНЕ СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО З АВТОМАТИЧНИМ УВІМКНЕННЯМ ПРИ ЗУПИНЦІ ДВИГУНА
-
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЛОБОВЕ ЗІТКНЕННЯ
попереджає водія про ризик зіткнення з автомобілем, що рухається попереду.
-
СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИН ЛІНІЇ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ
попереджає водія звуковим сигналом у разі виявлення ненавмисного відхилення
від траєкторії руху автомобіля. -
СИСТЕМА АДАПТИВНОГО КРУЇЗ-КОНТРОЛЮ
підтримує безпечну відстань до автомобіля, що рухається попереду.
-
ФАРИ БОКОВОГО СВІТЛА
для більшої видимості на поворотах.
-
СИСТЕМА HILL START AID
для допомоги водію при рушанні на схилі. Гальма залишаються увімкненими деякий час, щоб не дати вантажному автомобілю відкотитися назад.
-
ЕЛЕКТРОННИЙ КОНТРОЛЬ СТІЙКОСТІ
система допомагає водієві зберігати стійкість автомобіля та запобігає його перевертанню в критичних ситуаціях.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
щоденну працю водія. Різноманітні системи гальмування та допомоги у водінні гарантують максимальну безпеку. Renault Trucks Т – це не просто вантажівка, але й прекрасний робочий інструмент для підвищення продуктивності.
-
РОЗСУВНЕ ЛІЖКО ШИРИНОЮ 800 ММ
піноматеріал високої щільності 40 кг/м3 для максимального комфорту під час відпочинку і відсутності незручностей для життя на борту.
-
ПАНОРАМНА ПАНЕЛЬ ПРИЛАДІВ
з усіма корисними органами управління в межах досяжності водія, що дозволяє йому зосередитися на виконанні свого завдання.
-
ЕЛЕКТРИЧНЕ СТОЯНКОВЕ ГАЛЬМО З АВТОМАТИЧНИМ УВІМКНЕННЯМ ПРИ ЗУПИНЦІ ДВИГУНА
-
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЛОБОВЕ ЗІТКНЕННЯ
попереджає водія про ризик зіткнення з автомобілем, що рухається попереду.
-
СИСТЕМА АДАПТИВНОГО КРУЇЗ-КОНТРОЛЮ
підтримує безпечну відстань до автомобіля, що рухається попереду.
-
СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИН ЛІНІЇ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ
попереджає водія звуковим сигналом у разі виявлення ненавмисного відхилення
від траєкторії руху автомобіля. -
ФАРИ БОКОВОГО СВІТЛА
для більшої видимості на поворотах.
-
СИСТЕМА HILL START AID
для допомоги водію при рушанні на схилі. Гальма залишаються увімкненими деякий час, щоб не дати вантажному автомобілю відкотитися назад.
-
ЕЛЕКТРОННИЙ КОНТРОЛЬ СТІЙКОСТІ
система допомагає водієві зберігати стійкість автомобіля та запобігає його перевертанню в критичних ситуаціях.