Вантажівки Рено будівельні та для гірнодобувних робіт

Будівельні вантажівки Рено

Прості перевезення в складних умовах

Будівельні вантажівки майже завжди працюють в надважких умовах та постійно їздять по пересічній місцевості. Якщо справа стосується гірнодобувної галузі — умови набагато важчі. Для ефективної експлуатації вантажівка повинна бути надміцною та пристосованою до нестандартних ситуацій.

Вантажівки модельного ряду Рено С та К створені для забруднених доріг, мінливих погодних умов і роботи в найважчих умовах. При цьому рівень комфорту для водія — на рівні магістральних вантажівок.

Ми пропонуємо:

  • самоскиди
  • лісовози
  • тягачі з напівпричепом
  • крани-маніпулятори
  • та інші авто

Ваша конфігурація Рено Тракс:

Будівельні вантажівки Рено К

RENAULT TRUCKS K

ПЕРЕЙТИ ДО ВАНТАЖІВКИ: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT K (ШАСІ 6X4, 8X4 І 8X6) EURO 6
ПЕРЕЙТИ ДО ВАНТАЖІВКИ: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT K (ШАСІ 6X4, 8X4 І 8X6) EURO 5

Двигун

  • DTI 11 / DTI 13
  • 6-циліндровий рядний дизельний двигун, 4 клапани на циліндр, задній розподіл
  • Робочий об’єм 10,8 л (DTI 11) і 12,8 л (DTI 13)
  • Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)
  • Максимальний крутний момент: 2200 Нм (DTI 11) і 2550 Нм (DTI 13)

Коробка передач

  • Optidriver XTREM, роботизована коробка передач

Механізми відбору потужності

  • PTO S81 — 1000 Нм; PTO S84 — 500 Нм

Ретардер

  • Optibrake потужністю до 300 кВт (DTI 11) або 382 кВт (DTI 13)

Кабіна

  • Day cab: коротка кабіна зі стандартним дахом

Шини

  • 13 R22.5 або 315/80 R22.5

Підвіски

  • Передня механічна підвіска вантажопідйомністю 9 т
  • Задню підвіску передбачено в версіях 26, 32 або 38 т

Рекомендовані опції

  • Циклонний фільтр грубого очищення для експлуатації в запиленому середовищі
  • Електричні пристрої сполучення під потреби кузовобудівельників
  • Кронштейни і пластини на шасі
  • Два помаранчеві проблискові маячки
  • Бічна сходинка для доступу до вантажу

Будівельні вантажівки Рено С

RENAULT TRUCKS C (ШАСІ 6X4, 8X2*6, 8X4 Й OPTITRACK)

ПЕРЕЙТИ ДО ВАНТАЖІВКИ: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT C EURO 6
ПЕРЕЙТИ ДО ВАНТАЖІВКИ: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT C EURO 5

Двигун

  • DTI 11 / DTI 13
  • 6-циліндровий рядний дизельний двигун, 4 клапани на циліндр, задній розподіл
  • Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)
  • Максимальний крутний момент: 2200 Нм (DTI 11) і 2550 Нм (DTI 13)
  • Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)

Коробка передач

  • Optidriver XTREM, роботизована коробка передач

Механізми відбору потужності

  • PTO S81 — 1000 Нм; PTO S84 — 500 Нм

Ретардер

  • Optibrake потужністю до 300 кВт (DTI 11) або 382 кВт (DTI 13)

Кабіна

  • Day cab: коротка кабіна зі стандартним дахом

Шини

  • 13 R22.5 або 315/80 R22.5

Підвіски

  • Передня механічна підвіска вантажопідйомністю 9 т
  • Задню підвіску передбачено в версіях 21 або 26 т

Рекомендовані опції

  • Циклонний фільтр грубого очищення для експлуатації в запиленому середовищі
  • Кронштейни і пластини на шасі
  • Електричні пристрої сполучення під потреби кузовобудівельників
  • Два помаранчеві проблискові маячки
  • Бічна сходинка для доступу до вантажу
  • Міст PMR 2191 із подвійною головною передачею
  • Система Optitrack з передньою віссю, оснащеною двома гідроприводами.
  • Цільносталевий бампер