Вантажівки Рено будівельні та для гірнодобувних робіт
Прості перевезення в складних умовах
Будівельні вантажівки майже завжди працюють в надважких умовах та постійно їздять по пересічній місцевості. Якщо справа стосується гірнодобувної галузі — умови набагато важчі. Для ефективної експлуатації вантажівка повинна бути надміцною та пристосованою до нестандартних ситуацій.
Вантажівки модельного ряду Рено С та К створені для забруднених доріг, мінливих погодних умов і роботи в найважчих умовах. При цьому рівень комфорту для водія — на рівні магістральних вантажівок.
Ми пропонуємо:
- самоскиди
- лісовози
- тягачі з напівпричепом
- крани-маніпулятори
- та інші авто
Ваша конфігурація Рено Тракс:
RENAULT TRUCKS K
ПЕРЕЙТИ ДО ВАНТАЖІВКИ: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT K (ШАСІ 6X4, 8X4 І 8X6) EURO 6
ПЕРЕЙТИ ДО ВАНТАЖІВКИ: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT K (ШАСІ 6X4, 8X4 І 8X6) EURO 5
Двигун
- DTI 11 / DTI 13
- 6-циліндровий рядний дизельний двигун, 4 клапани на циліндр, задній розподіл
- Робочий об’єм 10,8 л (DTI 11) і 12,8 л (DTI 13)
- Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)
- Максимальний крутний момент: 2200 Нм (DTI 11) і 2550 Нм (DTI 13)
Коробка передач
- Optidriver XTREM, роботизована коробка передач
Механізми відбору потужності
- PTO S81 — 1000 Нм; PTO S84 — 500 Нм
Ретардер
- Optibrake потужністю до 300 кВт (DTI 11) або 382 кВт (DTI 13)
Кабіна
- Day cab: коротка кабіна зі стандартним дахом
Шини
- 13 R22.5 або 315/80 R22.5
Підвіски
- Передня механічна підвіска вантажопідйомністю 9 т
- Задню підвіску передбачено в версіях 26, 32 або 38 т
Рекомендовані опції
- Циклонний фільтр грубого очищення для експлуатації в запиленому середовищі
- Електричні пристрої сполучення під потреби кузовобудівельників
- Кронштейни і пластини на шасі
- Два помаранчеві проблискові маячки
- Бічна сходинка для доступу до вантажу
RENAULT TRUCKS C (ШАСІ 6X4, 8X2*6, 8X4 Й OPTITRACK)
ПЕРЕЙТИ ДО ВАНТАЖІВКИ: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT C EURO 6
ПЕРЕЙТИ ДО ВАНТАЖІВКИ: ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ RENAULT C EURO 5
Двигун
- DTI 11 / DTI 13
- 6-циліндровий рядний дизельний двигун, 4 клапани на циліндр, задній розподіл
- Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)
- Максимальний крутний момент: 2200 Нм (DTI 11) і 2550 Нм (DTI 13)
- Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)
Коробка передач
- Optidriver XTREM, роботизована коробка передач
Механізми відбору потужності
- PTO S81 — 1000 Нм; PTO S84 — 500 Нм
Ретардер
- Optibrake потужністю до 300 кВт (DTI 11) або 382 кВт (DTI 13)
Кабіна
- Day cab: коротка кабіна зі стандартним дахом
Шини
- 13 R22.5 або 315/80 R22.5
Підвіски
- Передня механічна підвіска вантажопідйомністю 9 т
- Задню підвіску передбачено в версіях 21 або 26 т
Рекомендовані опції
- Циклонний фільтр грубого очищення для експлуатації в запиленому середовищі
- Кронштейни і пластини на шасі
- Електричні пристрої сполучення під потреби кузовобудівельників
- Два помаранчеві проблискові маячки
- Бічна сходинка для доступу до вантажу
- Міст PMR 2191 із подвійною головною передачею
- Система Optitrack з передньою віссю, оснащеною двома гідроприводами.
- Цільносталевий бампер