25.03.2015

RENAULT TRUCKS OPTIFUEL LAB 2: СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО СКОРОТИЛОСЯ НА 22%

Дорожні випробування проводилися на 200-км маршруті навколо Ліона

Після декількох місяців дорожніх і стендових випробувань, еквівалентних 20 тисячам км реального пробігу, було винесено вердикт: автомобіль-лабораторія Optifuel Lab 2 зафіксував зниження споживання пального на 22% порівняно із серійними вантажівками Renault T. Це означає, що на кожні 100 км досягнуто економії 7,2 л дизельного пального разом зі скороченням викидів CO2 у розмірі 194 г на кожен кілометр шляху. На Optifuel Lab 2 застосовувалися 20 технологій, кожна з яких забезпечує вирішення чотирьох основних проблем, пов’язаних зі споживанням палива: управління енергією, аеродинаміка, опір котінню і безпека керування.

«Ми, звичайно, дуже задоволені такими результатами», пояснив Клод Ково. «Ми не здивовані, але в реальних умовах експлуатації вони підтверджують ті високі прогнози, які ми мали на початку проекту». Цифра економії 22% стосується всіх використаних технологій, однак, по кожній з них проводилися вимірювання, аби точно показати внесок кожної в загальну економію. Тому дорожні випробування доповнювалися стендовими випробуваннями. «Дорожні випробування важливі і ми проїхали кілька кіл по нашому випробувальному маршруту в районі Ліона» продовжує Клод Ково. «Однак роликовий стенд, крім достовірного відтворення дорожніх умов, також дає можливість виключити вплив погодних умов із точки зору спотворення результатів випробувань. Крім того, ми також можемо повторювати випробування стільки разів, скільки захочемо. Дві процедури випробувань доповнюють одна одну і обидві важливі».

Автомобіль-лабораторія Optifuel Lab 2, не призначений для серійного випуску, справдив себе. Проект, розроблений за підтримки Агенції з питань навколишнього середовища та контролю енергії (ADEME) розширив технічні знання Renault Trucks, а також його партнерів (Plastic Omnium, Michelin, Sunpower, Renault, IFP Energies Nouvelles, CEP-Armines, Lyon CETHIL-INSA та Центральної школи Ліона) в питаннях щодо майбутніх технологій.

Завдяки цьому проекту інженери можуть тепер апробувати певні технології, водночас вирішуючи, які з них відхилити, а які розвивати далі. Ці знання дозволять адаптувати найефективніші технології для виробництва автомобілів, аби Renault Trucks міг пропонувати моделі з оптимальною витратою палива. Варто сказати, що при виході на ринок у 2013 році вантажівки Renault серії T увібрали в себе технології, використані на першому автомобілі Optifuel Lab, представленому чотирма роками раніше.

Дорожні випробування проводилися на 200-км маршруті навколо Ліона, що представляє собою типову міжміську трасу. Середня швидкість Optifuel Lab 2 становила 72,6 км/год при загальному навантаженні 33 тонни, що відповідає середньому навантаженню, дотримуваному в Європі.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4