Новини


rss








     

    24.11.2015

    ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ ВІД RENAULT TRUCKS НА 21-Й КОНФЕРЕНЦІЇ ООН ЗІ ЗМІНИ КЛІМАТУ

    Renault Trucks представила на 21-й конференції ООН зі зміни клімату два інноваційних вантажних електромобіля: Maxity Electric з водневим паливним елементом і Renault Trucks серії D

    ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ ВІД RENAULT TRUCKS НА 21-Й КОНФЕРЕНЦІЇ ООН ЗІ ЗМІНИ КЛІМАТУ


    На 21-й конференції ООН зі зміни клімату, яка проходить у Парижі, компанія Renault Trucks представляє два інноваційні рішення в галузі вантажоперевезень. Першою новинкою став 4.5-тонний вантажний автомобіль з електричною силовою установкою і живленням від водневого паливного елемента. Презентація проходить на стенді компаній Symbio FCell, McPhy Energy, Національної компанії Рони (CNR) і Поштової служби Франції.

    Друга новинка — 16-тонна вантажівка з електричною силовою установкою. Цей автомобіль вже тестується в реальних робочих умовах транспортною компанією Speed Distribution Logistique, яка займається доставкою продукції Guerlain. Презентація проходить під час «кліматичних візитів», що проводяться Агентством з питань довкілля та освоєння енергії (ADEME).

    Компанія Renault Trucks бере участь у COP21 — 21-й конференції ООН зі зміни клімату. Компанія представляє два інноваційних вантажних електромобіля: Maxity Electric з водневим паливним елементом і Renault Trucks серії D. В даний час обидва електромобіля експлуатуються в реальних робочих умовах — Національної поштовою службою Франції в місті Доль (Юра) і транспортною компанією Speed Distribution у Парижі.

    Для того, щоб представити рішення на основі водневих паливних елементів, що допомагають боротися зі змінами клімату, в рамках програми «Париж майбутнього» компанії Symbio FCell, McPhy Energy, Поштова служба Франції та Національна компанія вирішили представити на своєму стенді, розташованому біля озера Ла-Віллетт, вантажний електромобіль Maxity Electric з водневим паливним елементом. У лютому 2015 компанія Renault Trucks передала в експлуатацію Поштовій службі Франції 4.5-тонну вантажівку серії T, обладнану водневим елементом живлення, розробленим компанією Symbio FCell. При цьому, запас ходу збільшився до 200 км. Застосування водневого паливного елементу дозволило зняти два основних обмеження, які перешкоджають розвитку електромобілів: обмежений запас ходу і тривалий час зарядки, оскільки заправлення водневих паливних елементів за часом дорівнює заправці дизельного автомобіля.

    Під час «кліматичних візитів», які проводять в рамках COP21 Агентством з питань довкілля та освоєння енергії, компанія Renault Trucks надає відвідувачам можливість ознайомитися з рішеннями, що допомагають боротися зі змінами клімату і вже впроваджуються у Парижі. З цією метою маршрут «кліматичного візиту» № 3 проходить через бутик і офіс Guerlin на Єлисейських полях, 68, де відвідувачі змогли побачити вантажний електромобіль Renault Trucks серії D. Speed Distribution Logistique, транспортна компанія, яка спеціалізується на послугах перевезення для Guerlain в регіоні Іль-де-Франс, вже 18 місяців експлуатує цей електромобіль в реальних умовах. Серед безперечних переваг — відсутність шуму і вихлопу під час нічних перевезень по бутиках Guerlain, розташованих в столиці Франції. Електромобіль проходить 200-кілометровий шлях виключно на електричній тязі, підзаряджаючись, у міру необхідності, у визначених точках ретельно спланованого маршруту.

    Дотримуючись стратегії зниження, аж до повної відсутності, вихлопів транспорту в міських районах, компанія Renault Trucks, спільно із клієнтами, що підтримують цю ініціативу, вже тривалий час розробляє і тестує в реальних робочих умовах декілька технологій. Мета Renault Trucks — представити до 2020 року фінансово ефективне транспортне рішення з нульовою емісією шкідливих речовин.

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8


    rss