19.09.2012
У ЧЕРВНІ 2013 РОКУ RENAULT TRUCKS ПОВНІСТЮ ОНОВИТЬ СВІЙ МОДЕЛЬНИЙ РЯД
В рамках міжнародної виставки IAA в м. Ганновері Президент компанії Renault Trucks Хайнц-Юрген Льов оголосив про плани компанії повністю оновити свій модельний ряд в категоріях Longue Distance, Constructionта Distribution до червня 2013 року. Підкреслюючи важливість зміцнення позицій кожної окремої марки в складі групи компаній Volvo в процесі реорганізації групи, він дав зрозуміти своє бажання перетворити компанію Renault Trucks на справжній приклад для наслідування
Під час прес-конференції в рамках міжнародної автомобільної виставки в м. Ганновері Президент компанії Renault Trucks Хайнц-Юрген Льов повідомив, що перехід на стандарт Євро VI стане нагодою для повного оновлення модельного ряду техніки в категоріях Longue Distance (Магістральні перевезення), Distribution (Міські та Регіональні перевезення) та Construction (Будівництво) вже починаючи з червня 2013 року. Згадані автомобілі наразі проходять цикл випробувань на випробувальних трасах компанії Renault Trucks та в реальних умовах експлуатації в рамках співпраці з клієнтами-партнерами. Адже саме на основі тісної співпраці з клієнтами, вивчивши їх потреби та очікування, компанія Renault Trucks створила ці автомобілі. Оновлення модельного ряду втілює прагнення компанії досягти досконалості і Renault Trucks докладає всі необхідні зусилля та засоби для досягнення цієї мети. За словами Хайнца-Юргена Льова: «В червні ви станете свідками справжньої революції. Наші нові автомобілі приємно здивують Вас не лише оновленим дизайном, але й своїми можливостями. Наша мета – досягти досконалості, і ми докладемо всіх зусиль для її досягнення.»
Окрім того, міжнародна виставка IAA дозволила компанії Renault Trucks презентувати свої розробки та технології, що будуть застосовуватися на двигунах стандарту Євро VI. Для свого модельного ряду преміум-класу компанія Renault Trucks запропонує новий шестициліндровий двигун DTI 11 з об’ємом 11 л, оснащений системою вприскування commonrail. Двигун DTI 11 пропонується у поєднанні з системою кінцевої очистки шкідливих вихлопів SCR, що адаптована до вимог стандарту Євро VI. З метою забезпечення оптимальної роботи цієї системи, спеціалісти компанії Renault Trucks поєднали різні технічні рішення як, наприклад, рециркуляцію вихлопних газів протягом фази запуску двигуна, застосування впускних та випускних клапанів, а також специфічних режимів згоряння. Окрім цього, система кінцевої очистки на всіх двигунах стандарту Євро VI компанії Renault Trucks доповнена фільтром твердих часток. Схожа технологія застосовується також на двигуні DTI 13 з об’ємом 13 літрів, на якому встановлена електронна система інжекторних насосів, яка добре підходить для двигунів такого об’єму.
Для свого модельного ряду середнього класу компанія Renault Trucks розробила новий чотирициліндровий двигун DTI 5 з об’ємом 5 літрів та шестициліндровий двигун DTI 8 з об’ємом 8 літрів. Обидва двигуни оснащуються системою EGR. Вона дозволяє повторно використовувати частину вихлопних газів для згоряння палива та знизити вміст оксидів азоту (NOx), що утворюються при роботі двигуна. Решта NOx видаляються каталізатором в системі SCR. Також фільтр твердих часток дозволяє забезпечити надзвичайно низький вміст часточок у вихлопах, який вимагається у відповідності з новим стандартом Євро VI.
За допомогою нових двигунів стандарту Євро VI планується досягти комплексної мети: запропонувати своїм клієнтам двигуни, що відповідають стандарту Євро VI та, водночас, зберегти або навіть покращити показники надійності, економічності та технічного обслуговування цих двигунів у порівнянні з двигунами стандарту Євро V. На сьогоднішній день, до набуття чинності нового стандарту, у клієнтів немає активного попиту на техніку, що відповідає новим вимогам і нинішній модельний ряд Renault Trucks повністю задовольняє їх очікування та потреби, зокрема, в плані економічності автомобілів.
Постійне лідерство в сфері технологій підвищення економічності автомобілів та скорочення споживання пального на практиці сформульоване в рамках ініціативи компанії All For Fuel Eco, яка спрямована на залучення всіх працівників підприємства до розробок, що спрямовані на зниження споживання пального від дизайну та концепції автомобіля до його технічного обслуговування в мережі Renault Trucks. Конкретно для наших клієнтів дана ініціатива втілюється за допомогою засобів Optifuel Solutions. Вони складаються з сукупності опцій та послуг, що пропонуються клієнтам для оптимальної конфігурації їх автомобілів, зокрема шляхом вибору найбільш адаптованого до їх потреб типу двигуна (електричний, гібридний, ГАЗ чи дизельний), для якісної підготовки їх водіїв, контролю та аналізу споживання пального вантажівками та якісного технічного обслуговування автомобілів із застосуванням специфічних послуг, що спрямовані на скорочення споживання пального. Зрештою, цифри говорять самі за себе. Автоматичні роботизовані коробки передач Renault Trucks дозволяють досягти до 7% скорочення витрат пального, програма контролю Optifuel Programme дозволяє досягти скорочення споживання пального до 15% в розрахунку на сукупність автомобілів парку, а програму навчання економічному керуванню Optifuel Training вже пройшли 21 000 водіїв.
Сьогодні модельний ряд автомобілів Renault Trucks від 2,8 до 120 т дозволяє підібрати для кожного клієнта оптимальний варіант найбільш адаптований до його щоденних потреб. Більше того, наша компанія представлена найширшим модельним рядом техніки на альтернативних видах пального на ринку. Дана лінійка компанії пропонує автомобілі з 100% електричним приводом Maxity Electrique (4,5 т), гібридним приводом Premium Distribution Hybrys Tech (19/26 т) та на природному газі Premium Distribution GNV (19/26 т). Компанія Renault Trucks постійно веде розробки в галузі нових технологій, зокрема, на базі експериментальної машини Midlum Electrique. Три таких автомобілі вже проходять випробування у компаній-партнерів Carrefour в м. Ліоні,STEF в м. Цюріху та Nestlé Suisse в м. Лозанні.
В той час, коли автомобілі, призначені для експлуатації в міських умовах, найбільш адаптовані для застосування технологій на основі альтернативних видів пального, для техніки, що виконує перевезення на далекі відстані, застосовуються і ще довго будуть застосовуватися дизельні двигуни.
Саме з цією метою компанія Renault Trucks продовжує розробки та вдосконалення технологій для досягнення ще більшої економічності своїх автомобілів. При розробці промислового дизайну концепту CX/03, що був представлений на виставці в м. Ганновері, були застосовані найновітніші технології в сфері аеродинаміки, що також дозволяють максимально знизити масу автомобіля. Наприклад, решітка радіатора цього концепту має трубчасту структуру з алюмінію та вуглеволокна та три аеродинамічні пластини в своїй основі, які розводять потоки повітря по обидва боки. Покликання концепт-кару CX/03 полягає в поєднанні найновітніших досягнень та технологій компанії Renault Trucks в сфері скорочення витрат пального та створенні орієнтиру для роботи спеціалістів компанії в їх постійному пошуку досконалості.
Такі розробки та заходи повністю вписуються в рамки ініціативи Renault Trucks Deliver, яка на сьогодні є актуальною як ніколи. Вантажні автомобілі вже давно стали незамінними помічниками в сучасному повсякденному житті. Вони дозволяють перевозити товари, продукти, вантажі для культурних заходів та транспортувати гуманітарну допомогу. Компанія Renault Trucks робить свій внесок у підвищення престижу автомобільного транспорту та прагне запропонувати своїм клієнтам, та всьому суспільству загалом, найбільш ефективні та екологічні рішення для вантажоперевезень.