Новини


rss








     

    23.08.2012

    Поль Берліє пішов із життя…

    Компанія Renault Trucks із сумом сприйняла звістку про смерть Пана Поля Берліє, яка настала у вівторок 8 серпня 2012 року. Видатна особистість цієї великої людини тісно пов’язана з історією нашої компанії.
    Поль Берліє народився 5 жовтня 1918 передостанньою дитиною в родині ліонського підприємця Маріуса Берліє, який вже з кінця 19 століття вписав своє ім’я в історію розвитку автомобілебудування.

    У 1936 році, після закінчення середньої школи в Ліоні та курсу навчання на дому, Поль Берліє поступає на роботу в якості простого робітника на підприємство свого батька — «Automobiles Marius Berliet», спочатку в м. Монплезір і пізніше в м. Веніс. За цим слідували два роки військової служби в Школі гірських стрільців в м. Шамоні.
    У 1940 році він стає керівником ливарного цеху і згодом призначається на посаду Генерального Директора по Виробництву. У 1949 році, після смерті свого батька, він утверджується в ролі голови родини. У цей період французький уряд повертає підприємство сімейству Берліє.

    У 1954 році він стає Заступником Генерального Директора і в 1962 році Головою Ради Директорів до входження компанії до складу Групи Renault, і наступним створенням групи компаній Renault Véhicules Industriels в 1978 році. Після роботи на посаді Радника, Поль Берліє йде на пенсію.
    Протягом усієї своєї діяльності в компанії Berliet, він завжди надавав першочергове значення навчанню персоналу, дослідницькій діяльності, розробкам, а також індустріалізації країн.

    Маючи 7000 працівників в 1950 році, вже в 1978 році компанія Berliet налічувала понад 25000 співробітників.
    Протягом цього періоду, за його ініціативи і підтримки, компанія Berliet здійснила масштабні проекти індустріалізації в Чаді і в Північній Сахарі на початку 60-х років. Під його управлінням також були створені заводи в Марокко і Алжирі. У той час Поль Берліє особисто вів переговори з главами держав з приводу підписання неймовірних контрактів з Кубою і Китаєм, створював промислові філії компанії за кордоном. Його імідж і професійний підхід грунтувалися на принципах цінності людських стосунків, шанобливого ставлення до партнерів і роботи безпосередньо з людьми на місцях.

    Цей період характеризується динамічним розвитком як за кордоном так і у Франції: під його керівництвом створюється завод в м. Бург-ан-Бресс в 1964 р. і завод Пон у м. Сен-Приєст в 1970 р., а також завод з виробництва коробок передач в м. Андрез’є-Бутеон.
    За часів перебування Поля Берліє на чолі однойменної компанії побачили світ численні технічні передові розробки, починаючи з величезної вантажівки T100, призначеної для використання на нафтових родовищах в Сахарі, до моделі Stradair з пневматичною підвіскою з функцією регулювання висоти, або технології прямого вприскування і турбо-наддуву з охолодженим повітрям. Результати технічних розробок під його керівництвом знайшли своє застосування також і в сфері пасажирських перевезень через структурний підрозділ компанії, що спеціалізується на виробництві міжміських та міських автобусів.

    У січні 1982 року Поль Берліє створює Автомобільну Асоціацію Берліє (Асоціація Берліє), і працює в якості Президента над розвитком і розширенням території присутності цієї організації аж до 2009 року. І навіть після свого звільнення він назавжди залишився Президентом-засновником Асоціації.
    Мета цієї Асоціації полягає у збереженні історії автомобілебудування ліонського регіону та історії французького вантажного автомобілебудування. До уваги зацікавлених представляється вражаюча кількість унікальних документів і реставрованих автомобілів для того, «щоб мати можливість глибше розуміти сьогодення через минуле і краще уявити собі майбутнє».

    Компанія Renault Trucks назавжди збереже пам’ять про цю людину, яка була готова поділитися з усіма своїми знаннями та досвідом, видатного знавця автомобілебудівної галузі, що володіє винятковими ораторськими навичками і вражаючою пам’яттю, завжди зберігаючи, при цьому, скромність і дружелюбність по відношенню до оточуючих. Він був улюбленцем і його поважали усі, кому пощастило перетинатися з ним на життєвому або професійному шляху.


    rss