- Optifuel Solutions, Відвідайте Інтернет сайт
- ПЕРЕГЛЯНЬ ДЕТАЛЬНУ БРОШУРУOPTIFUEL INFOMAX
- ПРЕМІУМ ДНІПРО Євро 3 — спеціальна пропозиція!Ознайомитися зі специфікацією
27.03.2012
КРАЩІ ОБИРАЮТЬ КРАЩИХ!
ОДИН ІЗ НАЙБІЛЬШИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ВИРОБНИКІВ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ, ВІТЧИЗНЯНА ГОРДІСТЬ — КОМПАНІЯ РОШЕН — ВЖЕ ВКОТРЕ ОБИРАЄ НАДІЙНОГО ПАРТНЕРА ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ — ФРАНЦУЗЬКОГО ВИРОБНИКА ВАНТАЖІВОК РЕНО ТРАКС
Перші вантажівки Рено поповнили автопарк транспортного підрозділу ТОВ «КОНДИТЕР-ТРАНС» ще 2006 року. Сьогодні автопарк налічує близько 60 одиниць техніки і майже на сто відсотків складається з тягачів Рено Преміум.
Серед причин відданості бренду Рено Тракс директор транспортного підрозділу Г. Хмуров відзначив: «Розвинена мережа центрів сервісного обслуговування Рено Тракс дозволяє здійснювати обслуговування нашої техніки відповідно до маршруту перевезень. Тим самим ми обмежуємо додатковий пробіг переїзду до станції. Крім того, якщо взяти до уваги загальний ринок послуг, що надаються, Рено пропонує одні із найвигідніших умов обслуговування — швидка реакція на зміну ринкових умов дозволяє таким підприємствам як наше переходити на оригінальні запасні частини сплачуючи цілком помірну вартість. Контроль витрат палива — ще одна безсумнівна перевага Рено Тракс — програма Optifuel Infomax дозволяє вимірювати та аналізувати дані щодо експлуатації вантажівок і, в подальшому, сприяти її оптимізації. Звичайно ж, визначальним фактором є рівень витрат. Рено Тракс оперативно запропонувало ряд програм та пристроїв, що забезпечують підвищення рентабельності та конкурентоздатності підприємства шляхом контролю роботи водіїв і запровадження, у разі необхідності, відповідних заходів щодо її покращення. На сьогоднішній день наш автопарк налічує 57 тягачів моделей Рено Преміум Рут і Рено Преміум Ландер, що використовуються для перевезень патоки». Оновлення автопарку ТОВ «КОНДИТЕР-ТРАНС» відбувається щорічно — вже цієї весни Рено Тракс поставив п’ять нових тягачів Преміум-440.19 із загальної партії замовлення у 20 одиниць техніки. Усі вантажівки оснащені двигуном DXi11 стандарту Євро-3, високою кабіною зі спойлером на даху, блокуванням диференціалу та комплектом «Великий холод». Вся техніка пройшла адаптацію відповідно до особливостей умов експлуатації в Україні, що зумовило впровадження в модель підсиленої підвіски та рами.
Спільне бачення напряму розвитку бізнесу, виникнення транспортних задач і пошук шляхів їх якісного вирішення — такі основні засади співробітництва двох партнерів, які рік у рік переконуються у надійності та професіоналізмі один одного.