Новини


rss








     

    10.09.2012

    ДВИГУНИ ЄВРО VI: НАДІЙНІСТЬ ТА ЕКОНОМІЧНІСТЬ

    Нові двигуни стандарту ЄВРО VI компанії Renault Trucks асоціюються зі зменшенням кількості шкідливих викидів та досягненням вищого рівня економічності. Поєднання низки технологій з їх адаптацією до різних сфер застосування техніки, дозволило французькому виробнику автомобілів запропонувати своїм клієнтам надійні та економічні двигуни з надзвичайними робочими характеристиками

    На виставці ІАА в Ганновері компанія Renault Trucks презентуватиме свої двигуни, що відповідають стандарту Євро VI. Ці двигуни будуть встановлюватися на вантажні автомобілі компанії з моменту набуття чинності цього стандарту в січні 2014 року (січень 2013 для сертифікації). Разом із значним скороченням кількості шкідливих викидів, нові двигуни Євро VI компанії Renault Trucks мають високі робочі характеристики в поєднанні з надійністю та економічністю. З метою досягнення відповідності новому стандарту виробник поєднав на цих двигунах різні технології, обравши найбільш оптимальні залежно від потужності та сфери застосування двигуна. Наша компанія ставила перед собою комплексну мету: запропонувати своїм клієнтам двигуни, що відповідають стандарту Євро VI та, водночас, зберегти або, навіть, покращити показники надійності, економічності та технічного обслуговування цих двигунів у порівнянні з двигунами стандарту Євро V.

    Двигуни для магістральної техніки (11 л та 13 л)

    Для сегмента Магістральні перевезення компанія Renault Trucks запропонує новий шестициліндровий двигун DTI 11 з об’ємом 11 л. Цей двигун буде доступний у трьох різних варіантах потужності: 380 к.с. (1800 Нм), 430 к.с. (2050 Нм) та 460 к.с. (2200 Нм). Він розроблений на базі двигуна  Євро V із застосуванням інноваційних розробок для системи уприскування та вузлів зменшення вмісту шкідливих викидів у вихлопних газах. Система вприскування розроблена на основі системи commonrail, перевагою якої є забезпечення високої точності та тиску уприскування навіть на низьких оборотах.

    Двигун DTI 11 пропонується у поєднанні з системою кінцевого очищення шкідливих вихлопів SCR, що адаптована до вимог стандарту Євро VI. Для забезпечення оптимальної роботи ця система повинна функціонувати при достатньо високих температурах. З цією метою спеціалісти компанії Renault Trucks поєднали різні технічні рішення як, наприклад, рециркуляцію вихлопних газів протягом фази запуску двигуна, застосування впускних та випускних клапанів, а також специфічних режимів згоряння.

    Окрім цього, система кінцевого очищення на всіх двигунах стандарту Євро VI компанії Renault Trucks доповнена фільтром твердих часточок. Він дозволяє значно зменшити викиди твердих часточок, навіть найдрібніших, та практично повністю затримувати їх.

    Ця технологія застосовується також і на новому шестициліндровому двигуні з об’ємом 13 л. Окрім того, цей двигун оснащений електронною системою інжекторних насосів, яка добре себе зарекомендувала для двигунів такого об’єму. Двигун DTI 13 буде поставлятися в модифікаціях 440 к.с. (2200 Нм), 480 к.с. (2400 Нм) та 520 к.с. (2550 Нм).

    Двигуни для середньотонажної техніки (5 л та 8 л)

    Для свого модельного ряду середньотоннажної техніки компанія Renault Trucks розробила новий чотирициліндровий двигун DTI 5 з об’ємом 5 літрів. Він буде поставлятися в модифікаціях 210 к.с. (800 Нм) та 240 к.с. (900 Нм). Шестициліндровий рядний двигун DTI 8 з об’ємом 8 літрів пропонується в модифікаціях 250 к.с. (950 Нм), 280 к.с. (1050 Нм) та 320 к.с. (1200 Нм).

    Двигуни Євро VI з об’ємом 5 та 8 літрів оснащено системою EGR. Вона дає змогу повторно використовувати частину вихлопних газів під час згоряння палива та знизити вміст оксидів азоту (NOx), що утворюються під час роботи двигуна. Залишок Nox видаляється каталізатором у системі SCR. Також фільтр твердих часточок дає можливість забезпечити надзвичайно низький вміст часточок у вихлопах, який вимагається згідно з новим стандартом. Окрім того, даний двигун оснащено системою впорскування типу commonrail з максимальним тиском 2000 бар. Завдяки гнучкості, що досягається багатоточковим впорскуванням (до п’яти впорскувань за цикл двигуна), ці двигуни характеризуються низьким рівнем споживання пального, шуму та високою потужністю.

    Нові двигуни Renault Trucks відповідають високим вимогам стандарту Євро VI і залишаються при цьому традиційно потужними, надійними та економічними для комфорту та вигоди наших клієнтів.


    rss