Дизайн
стиль рено тракс
ДИЗАЙН, СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ЕКОНОМІЇ ПАЛИВА
Рено Тракс передбачає майбутнє, розділяючи з усіма своїми клієнтами концепцію сміливого авангардного дизайну та надаючи в їх розпорядження усі найсучасніші технічні нововведення.
В рамках міжнародного салону IAA, що відбувся у вересні 2012 р. у Ганновері, компанія Renault Trucks презентувала свою промислову розробку на базі далекобійного авто, кожна деталь якого забезпечує економію палива. У цьому автомобілі, який став довгостроковим об’єктом конструкторських розробок в області економії палива, ідеально поєдналися благородні матеріали, посилені аеродинамічні характеристики та інноваційні технології.
“Робота навколо CX/03 – це розробка промислової конструкції, а не пошуки стилю”, – зазначає Ерве Бертран, директор з дизайну компанії Renault Trucks. Цей автомобіль віднесено до лінії попередніх робіт та конструкторського пошуку в області Optifuel Lab. “Він призначений для втілення самої ідеї компанії Renault Trucks економії палива, – пояснює Ерве Бертран, – та її наслідування у довгострокових майбутніх пошуках.” Саме тому кожен елемент автомобіля виконує свою функцію, зумовлену відповідними аеродинамічними характеристиками та високою ефективністю.
Стиль роботи Рено Тракс — врахування у концепції автомобілів усіх майбутніх побажань клієнтів
Міць і виразність ліній, динамізм форм, сила та індивідуальність, експресивний стиль — дизайн гами Рено Тракс дає кожному автомобілю свій виразний характер. Відмінний зовнішній вигляд забезпечує успіх Рено Тракс на усіх континентах.
Створити дизайн — це спроектувати майбутні побажання та смаки своїх клієнтів
Створювати автомобілі майбутнього — це завдання, що передбачає тісне співробітництво між дизайнерами, інженерами та виробництвом. Від ескізів до пілотного проекту, численні креслення дизайнерів Рено Тракс проходять ретельний відбір в рамках вибору нових концепцій автомобіля
Мова не йде про те, щоб просто малювати футуристичні вантажівки, а ретельно опрацювати зовнішнє та внутрішнє виконання, спрямованість концепції, виконання елементів, що відкриваються (дверей, скла, люків, що піднімаються та опускаються …), а також інших частин автомобіля, з огляду на технічні аспекти і новинки, які й створять майбутню цінність модернізованого автомобіля.
Легендарний ромб
Найважливіший чинник іміджу — дизайн — являє собою головний елемент ідентифікації кожного автомобіля Рено Тракс; стиль автомобілів, який відображає, з одного боку, їх призначення, з іншого боку — вносить істотний вклад у створення іміджу наших клієнтів.
Символом компанії є ромб — емблема якості, синонім творчих здібностей французької марки в усьому світі. Логотип Рено Тракс тісно пов’язаний із цінностями, що сповідує компанія: «Дизайн, який говорить про нововведення, теплоту та ефективність».